flatcastnezlesi,Flatcastyardım


Flatcast nezlesine hosgeldiniz..

Member Login



Lost your password?

Forum İstatistikleri

Latest Member


Not a member yet? Sign Up!



*



18 Kas 18, 19:24 ÖS

Flatcastnezlesi.com - Flatcast index Flatcasttema | Flatcast Destek | Flatcast Yardım

Gönderen Konu: Onlu Günler - Son On Gün ve Geri Sayım (Kar©glanin 9 Ağustos 2018 Vaazi)  (Okunma sayısı 215 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.



Onlu Günler - Son On Gün ve Geri Sayım



(Kar©glanin 09 Ağustos  2018 Vaazi)




أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَالْفَجْرِ  وَلَيَالٍ عَشْرٍ   وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ  وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ  هَلْ فِي ذَلِكَ قَسَمٌ لِّذِي حِجْرٍ  أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِعَادٍ

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Vel fecri. Ve leyâlin aşrın. Veş şef’ı vel vetri. Vel leyli izâ yesr(yesri). Hel fî zâlike kasemun li zî hicr(hicrin).  E lem tera keyfe feale rabbuke bi âd(âdin).

Meali :

Fecre Sabahi aydinlatan Yildiza andolsun, ve son on güne andolsun (Onlu günler bunlar muharremin onu oldugu gibi, zilhiccenin onu, ve ramazanin son on günü, ve onlular, yani on SIRRINA andolsun), çiftlere ve teklere andolsun,(Allah birdir, ana birdir, baba birdir, ata tek ve birdir Hz Ademdir birdir,bayrak birdir, herkesin milleti birdir.  "Tek millet, tek bayrak, tek Gül" cooook önce semalara haykirdigimiz bir söz, semada binler yildiz, binler güneş var amma, bizimki tek ve bir,..... teklere andolsun ve ciftlere andolsun : ana ile baba cift, yaz ile kış cift, acı ile tatlı cift, eller cift, ayaklar cift, gözler bir cift, dudaklar cift,...... ciftlere de andolsun) kolay geceye ve zor geceye andolsun (yesr hem kolay manasindadir, hem zor manasindadir, nitekim inşirah suresinde "usri yusran" derken "usr" derken zorluk ve zor manasina, "yusran" derken ise kolaylik manasindadir ) kolay gece bir baktin sabah oluvermiş, gerdek gecesi,... yada ölüm gecen, baktinki ardina,  bir ömür bitmiş bir gece bile degil hayat, eger imanli öldünse ardinda birakdigin bir ömür var, bir cok eserin var, amma zor gece mesela hasta oldun, dakikalar gecmiyor, yada zor bir imtihan, zor gecen bir kac saat, yada seni hani karaakolda nezarete atarlar ya, yani bir kac saat ömür gibidir, yani kolaya ve zora, yada kolay geceye ve zor geceye andolsun.Zor gece ve  öldün ve o gece ölüm melekleri geldi zor bir imtihan ilk sorulari bildin amma, soru namaza geldi, sende bende hepimiz bunda kaybederiz, namazini hic koymayan (yezidin halini de unutmayin) olabilirmi muhammed bile arafatta erkene alip  ve müzdelifede kazaya koymuşken, sen ben kiminki) hicret günü edilen yemine andolsun (kim etmiş olabilir o yemini, yani ikilinin ücüncüsü allah ise korkma ya eaba bekr, bir örümcek canini ona feda eden bir örümcek, bir  cift güvercin ona canini feda eden (bir cift cifte ve teke yani bir cift güvercin yumurtasi) ve orda bekci bir yilan, yillardir bekliyen bir yilan, ve muhammede düşmanin geldigini  kim haber vercek vodafon yok WhatsApp  yok sms yok kim haber vercek haaaaa, allahin WhatsApp i varya yillardir orda bakeyensadik bir bekci  bir yilan, görevli bir YILAN, yani onlara düşmanin yakin oldgunu, hatta ebu bekrin ayagini isiriarak heber verdi, yani muhammed magarnin önünde  olduklarini,  onlara ne kadar yakin geldiklerini nerden bilecekdi, ve yilan onlara yaklaşti ve Ebubekrin ayagini isirdiki, işte diyorki Allah, Ya Muhammed düşman bir adim ötede, sessiz olun artik, kalbiniz bile oynamasin, hani rüyada yilan görmek düşman ile tabir olur ya, niye işde yilan görmek, yilan görüntüleri görmek işde bir alamettir, taaa muhammedin hicretinden bu yana ondan önce isadan ondan önce musanin asasi olan ejderha halinde asa ve yilan ve allah onu o zaman bekci etti, taa musa vakti, müminlere düşmanin yakin geldigini haber eden bir meleke  ve alamettir, bekcimizdir, müminlerin bekcisi ve askeri, ve arşin dört direginden biri olan, dört halifeden biri olan ebu bekrin cibilliyatidir, o  ve  o yüzden abu bekr "dad" harfinin mahrecini en iyi cikarandir, en iyi dad harfi okumayilanlara mahsiusdur siis degilde dziiiizskci kicici sissss ve iki yilan türü bir ZZZZZZZ birisi SSSSSSS  ve yilan catal dil , cift dilli münafik degil sadece catal dil, dad bir sag azi diş ile bir de  sol azi dişi dil birleşir ve ses olrak ne ze nede se arasi bir ses dziya yani alfa gülüm alfa , bir gün sende ebu bekir makamina erersen işde  düşman nerden gelir, yakinmidir uzakmidir bilip, müminlere ve allah askerine bildirmek ile görevli imanli bir yilan olursun,  amma bazi yilanlar ise zehirli ve  düşman ve cinlerden olan kötü yilanalar da vardir) ve son ayet görmüyormusun, Rabbin bir iş amel yaparken, onun AAAAadeti(ahlaki), yada adeti sayi kullaniş şekli yani ,kactir? tek ve vahiddir, veya üctür, yine tektiri ve yine beştir tekdir, yine yedidir tekdir, tek ve cifte dedik ya, rabbinin cifti ve teki nasil kullandigini, onun adetullahinda nasildir görmüyormusun ahmak, körmüsün ahmak, tek demek öyle bir, sadece bir dene demek degil, yedi tek, yedyüz yetmisş birde tek, 999 da tek, 66666 ise cift, kuran cift, Allah tek, kuran cift, bak kelime cift, kelam bir tek söz degil, enikleyip üreyen, cift cift artan üreyen. tek ise :  bir kalan  bütün kalan, bölünsede tek kalan, erkek ve kadin, rahman ve rahim ,tek ve cift, rahman tek, bölünsede tek kalan, rahim ise cift, enikleyip üreyen cift cift üreyen .

Sadakallahul Aziym Fecr suresi 1 den 6.ayete kadar


---oOo---

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Müjdeleyin, nefret ettirmeyin; kolaylaştırın, zorlaştırmayın.”

( Hadis-i Şerif , Buhârî, İlim 12, Cihad 164; Müslim, Eşribe 70-71)

"Allâhumme salli alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte alâ ibrâhîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"
"Allâhumme bârik alâ Muhammedin ve alâ âli Muhammed. Kemâ bârakte alâ ibrahîme ve alâ âli ibrâhîme inneke hamîdun mecîd"


Yolculugumuza başliyoruz :

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا  إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Fe inne meal usri yusrân, İnne meal usri yusrâ.

Meali :

Elbette zorluğun yanında bir kolaylık vardır. Gerçekten zorlukla beraber bir kolaylık daha vardır.

(Sadakallahul Aziym İNŞİRAH Suresi 5 ve 6. ayet)

Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Şüphesiz ki bu Din kolaylıktır. Her kim, (kolay olan ) bu dini zorlaştırırsa altında kalır. Onun için orta bir yol tutun ve Dini en uygun bir biçimde uygulayın.”

( Hadis-i Şerif , Buhârî, İman 29)


Peygamber Efendimiz Sallallâhü Aleyhi ve Sellem Buyurdular

“Dinin en hayırlı olanı, en kolay olanıdır.”

( Hadis-i Şerif , Ahmed bin Hanbel, III/479)

"Din kolaylıktır."

(Buhârî, İman 30; Nesâî, İman 28)

"Amellerinizde îtidâli ve doğruyu bulmaya çalışın."

(Müslim, Birr 52; Tirmizî, Tefsîr Nisâ Sûresi, hadis no: 3041)

“Allah, koyduğu yasaklara uyulmasını sevdiği gibi, koyduğu kolaylıkların uygulanmasını da sever.”

(Ahmed bin Hanbel, II/108)

“Dinle yarışa giren her insan, mutlaka yere serilir.”

(Buhârî, İman 69)

"Heleke'l-mütenattıûn -Taşkınlar/aşırı gidenler helâk oldu.-" Bunu Rasûlullah üç defa söyledi.

(Müslim, İlim 7)

“Kul, Rabbinin affını nasıl seviyorsa, Allah da koyduğu kolaylığın uygulanmasını öyle sever.”

(et-Terğîb ve’t-Terhîb, II/135)

Hz. Âişe (r.a.) şöyle diyor:  “Yüce Peygamber, biri daha kolay, biri daha zor iki seçenekle karşılaştığında, mutlaka kolay olanı seçerdi.”

(Buhârî, Menâkıb 23, Edeb 80; Müslim, Fezâil 77-78)

"Amelin az da olsa devamlı olanı, Allah yanında daha makbuldür."

(Buhârî, İman 16; Müslim, Salât 283)

Normalde (hazarda: yolculuk hali dışında) 4 rekât olan farz namazlar yolculukta (seferde) 2 rekâttır. Yani yolculuk boyunca farz namazların 2 rekât halinde kılınması, bir kısaltma/kasr olmayıp namazın o şekilde farz olması sebebiyledir.

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَإِذَا ضَرَبْتُمْ فِي الأَرْضِ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَن تَقْصُرُواْ مِنَ الصَّلاَةِ إِنْ خِفْتُمْ أَن يَفْتِنَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُواْ إِنَّ الْكَافِرِينَ كَانُواْ لَكُمْ عَدُوًّا مُّبِينًا وَإِذَا كُنتَ فِيهِمْ فَأَقَمْتَ لَهُمُ الصَّلاَةَ فَلْتَقُمْ طَآئِفَةٌ مِّنْهُم مَّعَكَ وَلْيَأْخُذُواْ أَسْلِحَتَهُمْ فَإِذَا سَجَدُواْ فَلْيَكُونُواْ مِن وَرَآئِكُمْ وَلْتَأْتِ طَآئِفَةٌ أُخْرَى لَمْ يُصَلُّواْ فَلْيُصَلُّواْ مَعَكَ وَلْيَأْخُذُواْ حِذْرَهُمْ وَأَسْلِحَتَهُمْ وَدَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَأَمْتِعَتِكُمْ فَيَمِيلُونَ عَلَيْكُم مَّيْلَةً وَاحِدَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ إِن كَانَ بِكُمْ أَذًى مِّن مَّطَرٍ أَوْ كُنتُم مَّرْضَى أَن تَضَعُواْ أَسْلِحَتَكُمْ وَخُذُواْ حِذْرَكُمْ إِنَّ اللّهَ أَعَدَّ لِلْكَافِرِينَ عَذَابًا مُّهِينًا   فَإِذَا قَضَيْتُمُ الصَّلاَةَ فَاذْكُرُواْ اللّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَى جُنُوبِكُمْ فَإِذَا اطْمَأْنَنتُمْ فَأَقِيمُواْ الصَّلاَةَ إِنَّ الصَّلاَةَ كَانَتْ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ كِتَابًا مَّوْقُوتًا 

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Ve izâ darabtum fîl ardı fe leyse aleykum cunâhun en taksurû mines salâti, in hıftum en yeftinekumullezîne keferû. İnnel kâfirîne kânû lekum aduvven mubînâ. Ve izâ kunte fîhim fe ekamte lehumus salâte fel tekum tâifetun minhum meake vel ye’huzû eslihatehum fe izâ secedû fel yekûnû min varâikum, vel te’ti tâifetun uhrâ lem yusallû fel yusallû meake vel ye’huzû hızrahum ve eslihatehum, veddellezîne keferû lev tagfulûne an eslihatikum ve emtiatikum fe yemîlûne aleykum meyleten vâhıdeh(vâhıdeten). Ve lâ cunâha aleykum in kâne bikum ezen min matarin ev kuntum mardâ en tedaû eslihatekum, ve huzû hızrakum. İnnallâhe eadde lil kâfirîne azâben muhînâ.  Fe izâ kadaytumus salâte fezkurûllâhe kıyâmen ve kuûden ve alâ cunûbikum, fe izatma’nentum fe ekîmus salât(salâte), innes salâte kânet alâl mu’minîne kitâben mevkûtâ.

Meali :

Yeryüzünde sefere çıktığınız vakit kâfirlerin size saldırmasından korkarsanız, namazı kısaltmanızdan ötürü size bir günah yoktur. Şüphesiz kâfirler sizin apaçık düşmanınızdır.  (Ey Muhammed!) Cephede sen de onların (mü’minlerin) arasında bulunup da onlara namaz kıldırdığın vakit, içlerinden bir kısmı seninle beraber namaza dursun. Silâhlarını da yanlarına alsınlar. Bunlar secdeye vardıklarında (bir rekât kıldıklarında) arkanıza (düşman karşısına) geçsinler. Sonra o namaz kılmamış olan diğer kısım gelsin, seninle beraber kılsınlar ve ihtiyatlı bulunsunlar, silâhlarını yanlarına alsınlar. İnkâr edenler arzu ederler ki, silâhlarınızdan ve eşyanızdan bir gafil olsanız da size ani bir baskın yapsalar. Yağmurdan zahmet çekerseniz, ya da hasta olursanız, silâhlarınızı bırakmanızda size bir beis yoktur. Bununla birlikte ihtiyatlı olun (tedbirinizi alın). Şüphesiz Allah, inkârcılara alçaltıcı bir azap hazırlamıştır. Namazı kıldınız mı, gerek ayakta, gerek otururken ve gerek yan yatarak hep Allah’ı anın. Güvene kavuştunuz mu namazı tam olarak kılın. Çünkü namaz, mü’minlere belirli vakitlere bağlı olarak farz kılınmıştır.

(Sadakallahul Aziym NİSÂ Suresi 101, 102 ve 103. ayetler)

Nisâ, 4/101-103. ayetler, namazı kısaltmanın yani 2 rekattan 1 rekata düşürmenin sadece korku durumuna has olduğunu açıkça göstermektedir. İlgili ayetler şöyledir:

Nisâ 4/101’deki “ekâme” (أقام) fiilinin mef’ûlü “es-salat” kelimesidir. Kur’an’da bu ifadenin geçtiği yerlerde namazın tam kılınması gerektiği anlaşılır. Nisa 102. ayette Resûlullâh (sav)’in namazı kısaltma yapmadan tam ve 2 rekât kılarak cemaate de imamlık yaptığı durum “فأقمت لهم الصلاة , onlar için namazı tam kıldığın zaman” şeklinde ifade edilmektedir. Namazı tam ve 2 rekât kılan Nebîmizin aksine onun ardında kısaltarak yani 1 rekâta düşürerek kılanlar için “فلتقم طائفة منهم معك onların bir kısmı seninle namaza dursunlar” denilmektedir.

Abdullah İbn Ömer’den nakledilen bir rivayet şöyledir:

“Resûlüllâh ile birlikte (birçok) yolculukta bulundum. İki rekâttan fazla namaz kılmadı. Ebû Bekir’le birlikte bulundum, o da -Allah ruhunu kabzedinceye kadar- iki rekâttan fazla kılmadı. Ömer ve Osman’la da beraber bulundum; onlar da aynı şekilde hareket ettiler.” (İbn Mâce, İkâmetü’s-Salât, 75; Nesâi, Taksîru’s-Salâtu’s-Salât, 5)

Nebîmiz yolcuyken 4 rekâtlı namazları daima 2 rekât halinde kıldığına ve “Benim namazı nasıl kıldığımı görüyorsanız siz de öyle kılın” (Buhârî, Ezân, 18) dediğine göre bizim de bu şekilde kılmamız gerekmektedir.

Tekrar etmek gerekirse: Seferlikte akşam hariç bütün namazlar iki 2 rekâttır ve burada herhangi bir kısaltma yoktur. Namazlar ancak düşman korkusu varsa kısaltılabilir. Bu da yukarıda belirtildiği gibi 2 rekâtlı farz namazların 1 rekât kılınması şeklinde olur. [1]

Ayette geçen namazı kısaltma işi iki şekilde düşünülebilir. Birisi rekatların sayısını kısaltıp dört yerine iki kılmak yani nicelikten kısaltmaktır ki, bir kısım tefsirciler bu mânâyı vermişlerdir. Fakat bu mânâ her namazda olmaz. Akşam ve sabah namazları bunun dışında kalır. Biri de namazda ayakta durma yerine oturma veya hayvan sırtında durma; rüku ve secde yerine de ima ile yetinmek gibi namazın sınırlarını, vasıflarını ve niteliklerini kısaltmak, yani nitelikten kısaltmaktır.

Öte yandan kasr, durdurma ve alıkoyma anlamına da gelir. Bu durumda bu âyetin mânâsı, namazın bir kısmını kazaya bırakmak demek olur. [2]

önceleri namazlarin berde bahrda, savaşda barişda, hic terketmeden kilinma emri vardi, daha sonra,  bu ayet ile ve birde veda haccinda dinin hükümlerinin son noktasina varildiginda, Allah bizlere yani müminlere daha bir kolaylik verdi ve, namazlari gerektiginde cem etme veya kazaya birakma hususu da verdi. ve muhammed o yüzden arafatta ögleyi ikindi ile birlikte kildi öne aldi, ve sonra ise ikindiyi kilmayip ileriyi biraktiki taaa gece vakit müsit oldugunuda yatsi ile birlikte kildi. ve bunun bizim yorumumuz ile örnegi aynen bir vatanin sinirlari korunurken, sinir bekliyen askerler icin,  gerekli görülen bir yere karakol yapilir, ve  sinir boyunca bekci kulubeleri yapilir, ve onlar güzetleme kulelerinden siniri devamli uyanik halde beklemek, ve biri yorulunca başka birisi nöbete gecmek sureti ile beklenir, ve devamli sürekli bekleme hali, amma o karakolda birde bir tümen yada birlik vardir, ve o tümen onlar ise  o yoruilan askerlerin dinlenecegi yatacagi yer , diger yine herhangi bir saldiri halinde müdahele edebilcek kadar cokluktaki asker bulunur ki, onlar gerektiginde yatar, gerektiginite talim yaparlar, gerektiginde  nöbete gecer, yani  sur sur icinde, ondan daha bir icerde, yine askeri birlikler bulunur, ve oralarda ise, bir bölgeyi koruyalabilcek  kadar cok  asker tank top tüfek ve cephanenin bulundugu yerlerdir, ve sur sur sur icinde, surda bir başka sur icinde, bir ic sur, yani ondan da icde en önemli silahin cephaneligin bulundugu gizli bir askeri üst veya ucak üssü füze rampalarinin bulundgu yer vardir, ve böylece bunlar ile sivil vatandaş hicbir şekilde tehlikeye maruz kalmadan korunmuş olur, işde namazi birakmayin emiride ilk vakitki hali ile, berde bahrda, savaşta barişta emri, o ilk en ön saftatki sinir bekliyen askerler gibi, bir an bile gözünü yummadan her an tetikte hazir beklemek emri gibi, namaz hicbir zaman terkedilemez, sonra ise, artik bir ic sur ve iki namaz cem edilebilir, veya hatta müzdelife deki gibi kazaya birakilip, daha sonra vakit en müsait oldugu kis sürede  kaza edilir, veyahut ta bir başka mana ile tehir edilip, cemi tehir ile kilinir. cemi tehir bir mana  ile namazi kazaya birakmak demekdir yani. veya arafattaki gibi, öne almak ilerde zamanin müsait olmayacagindan emin isen, o zaman namazi öne almanda bir beis yokdur, yani dinimiz zorluk dini degil kolaylik dinidir.
ve yukardaki hadisde gecen

Hz. Âişe (r.a.) şöyle diyor:  “Yüce Peygamber, biri daha kolay, biri daha zor iki seçenekle karşılaştığında, mutlaka kolay olanı seçerdi.”

(Buhârî, Menâkıb 23, Edeb 80; Müslim, Fezâil 77-78)


Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Yani din kolayliktir, zorluk göstermek degil, bilhassa en kolay ve güzel ve iyi olani secmekdir, mesala bir mal satin alcaksin, yada bir araba alacan, bir ev alacan, ne yapiyon, bakiyon araştiriyorsun, hem en ucuz olani ama, bunun yaninda en de kalietli olanani, bunun yaninda, en güzel olanini  seciyorsun vs. vs. yani öyle olunca secenekerde en iyi olani secme ihtimali olan her hususda, dinimizdede en kolay ve en güzel olana tercih edilir. nitekim bu o hadise göre sünnet olandir, o yüzden Allah da önce berde bahrda namazi koymayin emri verdi, sonra da gerekirse, öne sonra gerekirse kazaya birak emri geldi , yani durumun ve sitrationunun önemine göre hareket edip,  en iyi tercihi yapmak lazimdir. ve ben üc gecedir kameri yani hilali gözetliyorum ve benim ufkum Allah a şükür acik, ve ben üc gün önce gördügüm hilalde dedimki hilalin bir günü kalmiş, ve evet ertesi günde baktim bu gün son gün dedim, ve fakat bu sabah 03.30 gibi bir hilal diye bir parlaklik gözüktü, ama sanki sahte birşeydi, "bir" bütün olandir mesela insan bir bütündür, ve fakat elinin birisi kopmuş olanda insan hükmünde, onunda  ölünce cenaze namazi kilinir, yine iki eli kopmuş onunda kilinir, amma bedeninin ücte biri kayip olmuş bir cesedin namazi kilinmaz, sadece kafasi var, namazi kilinmaz, öyle olunca bir bütündür, kücük bir, hani mesela Amerikada gökdelenin birisi evmidir, evdir, amma binlerce evden oluşan bütün bir ev, amma gel istanbuldaki tek katli bir villada ev, o da tek bir ev, amma, o da bir ev degilmi , tayyip amcanin sarayda ev, oda bir ev konumunda amma, kac odasi vardir?  yani bir bütün olan kücük birlerde var, fakat birden kücük bir olmaz ve 0,99 demek bir demek olmaz birden 0,00000000001 bile kücük olsa o bir degildir degilmi ve bu sabah bana gösterdikleri ay diye gözüme gözüken hilal konumunda degildi, hialin hilal olabilme hali bellidir, ondan daha kücük artik hilal olmuyorsa, ona hilal denmez,  ondan sonra artik ters hilal olma zamanidr, ve  bana güya hilaldan kücük hilal hali gösterilmye calişildi, kafir deccal tarafindan, ve ben enayi degilin, dün son hilali gördüm, artik bugün ters hilal vaktiydi. ve Neu mond vakti yeni ayin birinci günü velhasilkelam.



ve öyle olunca dün zilkadenin son hilalini gördüm, ve bu gece aydinlikti ve hava kapali degildi, ve dedim ya yarim hilal gördüm, ve öyle olunca bu gün aslinda Zilhiccenin 1 i  dir (9 Agustos 2018) ve son on güne girdik,  ve dokuzuncu gün arafat, o da  17 Agustos cuma Arafat ve arefe demek olur, ve 18 Agustos 2018 cumartersi ise zilhicenin 10 u ise bayram (Kurban Bayrami)  demek olur, Ey inanan müminler, arafat iki gün olmaz, yanliş gün arefe yapmayin, kafir deccalin oyununa gelmeyin. ve  bu günlerde fazladan oruc tutmak ,Allahi zikretmek ,salavat getirmek,kuran okumak,fazladan namaz kilmak, dua etmek, kabeyi tavaf etmek , kutsal yeleri ve kimseleri ziyaret etmek, ana babaya kardeşlere akrabalara hürmet etmek, sadaka vermek, efdaldir, amma bu sicaklarda kimsenin ... yemez afedesiniz cok zor .

Allah Nerde? Allahnın Yardımı Niye Ulaşmıyor Diyenlere Karoglanin Sözü

Dünyamiz Sicaklarla kavrulurken, bu sicaklar sebebi ile bir kivilcimdan alev kapan doga ve orman yanginlari ile Dünyanin bircok yerinin başi dertte, başta Amerika Californiya olmak üzre, yanginlar sönmekde bilmiyor, ve ordaki halk, börtü böcük kurt kuş, allah allah demiyormu, "yardim et allahim" diyen yok mu? var, veee eee Allah nerede, niye yardim etmiyor peki deyince!

VAHDETi VÜCUD HiKMETi NEDiR?

vücüt vücüt icinde kurali, bir vahdeti vücut varki yukarda dedigimiz gibi, mesela bir gökdelen, binlerce ailenin oturacagi yada binler firmanin dükkanin icinde, olacagi bir yapi, ve o bütün olarak bir bina, amma icinde binler ev, binler ev icinde, binler daire var, ve evler icinde, binler pencere, binler kapi var, her evin üc beş insani da var, degil mi? ve öyle olunca, yine bir devlet ,binler il den ve binler ilceden, binler köyden, binler  caddeden, binler mahalleden, binler sokakdan, ve binler milyonlar evden,....  meydan gelmiyormu, öyle olunca vahdeti vücut ta, dünyada bir kimsedir, ve kainatta bütün olan biten, onun vücudu icinde meydana gelir, ve sen ise, mesela o  vahdeti vücuttaki bir memleketi (mesela akcigeri yada eli kolu tirnagi) temsil ediyorsan(Ve Mide bir bütün, ve o mide denen, aynen muhammed gibi, yada abdülkadir geylani gibi, bir ümmetin, yada tarikatin bir grubun temsilcisinin ismi, mide yada, göz, yada parmak, ve  o da onun icindekilerin vahdeti vücutu, ve ona gelen yardim, bütün o temsili milsa ile tirnaga yada, göze, kola gelmiş olur, ve onun hakka yalvarmasi, onun üstündeki bedende, onun agrisinin, sizisinin, fakriyatinin, acisinin hissedilmesine sebeb olur, onun durumun vehmiyetini acikca, rabbine bildirmesi, "sen dah iyi biliyon" deme ey insan, Allah bilirde, sen ona ibraz et ve de ki kol isen, suyunmu bitti, suyumuz bitti de, yanginmi var,  yaniyoz de, bahrmi gelmedi, baharimiz gelmedi,  karakişda kaldik de, ibraz et maruzatini ve  hakka dua et, yardim dilen, dmedi allah dunaiz olmasa....) senin icinde binler ev köy var, ve yine sen mesala bir mahalle isen binler yada onlar sokak ve evden meydana geliyorsun demektir, sende bir vahdeti vücut olup, o makama erince, işde sende icindeki askerininin bir nevi Allah i sin, yani senin kolundaki hücrelerin gücünü saglayacak proteini, eti de, yiyecek olan sensin yine, senin onu yöneten beyninin benzini yakiti olan şekerini yiycekde sensin, yine susayinca, suya ihtiyaci olunca suyunuda sen icecen, sen icersen, onlara su gidip, onlar susayinca su icecebilecekler onlar. ve işde yangin meselesi  ise, o californiyadaki yaniginda, böyle, orasi kimin vahdeti vücüdunda ise, o kimse yangini söndürcek yagmur olmasi niyeti ile, agzinin genişligi, dibinin derinliginden büyük olan bi tasddan, serin soguk su icince, o su vücudu icinde,  o yangini slöndürcek yagmur olacakdir. yani esas büyük vahdeti vücut, icesrsede elbet bu sonuc meydana gelir, yani öyle olunca, ey mehdi askeri! vahdeti vücut makamnina daha cikamadiniz mi? egeer cikan varsa, o yanginlar sönsün niyeti ile böyle su icsin.

Amma su icme yöntemi, muhammedin su icme yöntemi olmali, lakir lakir su degil, anne memesini emer gibi dudkalrin arasindan süzerek, yani siyim siyim yagmur gibi, yoksa bardaktan testiten dökercesine degil yani, edeb ile su icin, ve herkes yaparsa, bu seferde, dünyayi seller alir, aman dikkatli olun. biz bir defa yaptik bu californiya icin, yagmur karadenize kaymiş, yoldan cevirmiş deccal askerleri, yine biz yapinca Colorado ya kadar varmiş, ancak deccal oynayinca, hak yerini bulmuyor, herkes yaparsa, kime müdahele edecegjni şaşar kalir, ben tek asker olunca, beninimkini alip cevirmesi kolay tabiki bir kişiyin ben. Haydi askerim, zaman vahdeti vücuda cikma zamani, işte Allahin yardiminin ulaşmasi, kolun agridi, askeri sinyal yolluyor, kolunun agrisni bulup, sebebini bulup, ona derman olursan, o icindeki askere, Allah in yardmi ulaşmiş olacak, onlar Allah nerede demeyecekler, işde sen Haslifesin yeryüzündeki halife unutma anla artik.

“Bedir günü gelince Allah Resulü, kendi arkadaşlarının 305, müşriklerin ise 1.000 kişi kadar olduğunu görerek hemen kıbleye döndü, ellerini kaldırdı ve Rabbine yalvarmaya başladı:

‘Allah'ım, bana olan sözünü yerine getir, vaad ettiğini ver! Allah'ım eğer şu bir avuç Müslümanı helak edersen, yeryüzünde şirk koşmadan sana ibadet eden kimse kalmayacak!’

O, kıbleye dönük vaziyette ellerini her an biraz daha semaya doğru uzatarak durmadan Rabbine yalvarıyordu; öyle ki sonunda abası omzundan sıyrılıp yere düştü, Ebu Bekir gelip abasını yerden alarak omzuna örttü, sonra onu kucakladı ve şöyle dedi:

‘Ey Allah’ın Elçisi! Artık yeter, O sana vaad ettiğini kesin olarak verecektir!’

Bu hadise üzerine Enfal Suresinin 9. ayeti nazil oldu.” (Müslim, Cihad, 58)


Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِذْ تَسْتَغِيثُونَ رَبَّكُمْ فَاسْتَجَابَ لَكُمْ أَنِّي مُمِدُّكُم بِأَلْفٍ مِّنَ الْمَلآئِكَةِ مُرْدِفِينَ  وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ 

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

İz testegîsûne rabbekum festecâbe lekum ennî mumiddukum bi elfin minel melâiketi murdifîn.   Ve mâ cealehullâhu illâ buşrâ ve li tatmainne bihî kulûbukum ve mân nasru illâ min indillâh(indillâhi), innallâhe azîzun hakîm

Meali :

Hani Rabbinizden yardım istiyor, yalvarıyordunuz. O da, “Ben size ard arda bin melekle yardım ediyorum” diye cevap vermişti. Allah bunu, sadece bir müjde olsun ve onunla kalpleriniz yatışsın diye yapmıştı. Yoksa yardım ancak Allah katındandır. Şüphesiz Allah, mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir.

(Sadakallahul Aziym ENFÂL Suresi 9. ve 10. ayet)

Bedir Savaşı’nda müminlerin meleklerle desteklenmesi konusuna Enfal suresinin 9 ve 12. ayetlerinde de açık biçimde değinilmiş ve bazı sahabiler meleklerin bizzat kafirlerle savaştıklarını ve onları öldürdüklerini ifade etmişlerdir

( Müslim, Cihad, 58; İbn Atıyye, I, 503)



Ve bunun vahdeti vücuttaki tezahürüne gelince, sen mesala hasta oldun, grip olacaksin hissettin, bogazin yaniyor, yada aksirip tiksirmeye başladin, yada bademciklerin hasta oldu, ve mikroplar girdi saldiriyor, ve doktora gittin, ve doktor sana penicilin ignesi yazdi, ve  gittin saglik memuresi sana bir peniclin ignesi yapti, ve ignenin icinde 5 000 000 Unite penicilin baktersi var, iyi bakteri, mikroplarla savaşan bakteri, bak işte o vücüdün kirginligini meydana getiren kafir mikroplari öldürmek icin igne oldun, ve sen vücudundaki askerin allahi oldun, ve onlari 5 000 000 savaşci  melek ile destekledin, ve Allahin yardmi yetişti işte, amma sen hasta oldun, yataklara düşdün, eyüp gibi Allah bilir dedin sabrettin care aramadin, ve seni iyi edecek ilaci bulamadin, işde öldün gittin, poh yoluna giden niyazi oldun......

Bedirdeki Muhammedin, Meleklerle desteklenmeside böyle, muhammetde bir başka bedenin icindeki bedendegilmi?  cünkü mesela, sen sen olmadan, annenin icindeydin, ve annene zeker ile, sirat köprüsünden gecmeden önce ise, babanin bedenindeydin, ve yine babandan önce, baba annendemiydinn yoksa anne annendeymidin,veya bir parcan babanendeydi, bir parcanda aneannendeydi, ve ondan önce  babanin babasi ve annenin babasindaydin degilmi? peki muhammed peygamber olarak bir başka peygamberin icindeydi (Tirnak elin icndeki elin parcasi, tirnak elden önce parmak var, ve tirnak yine parmagin parcasi, yine ondan büyük kolun parcasi degilmi) yine insan olarak babasi abdullahin, annesi aminenin icindeydi, ve amine hasta oluduysa ve limon yediyse, işde onun griple savaşacak meleklerini gönderdi, ve muhammed kirginim dedi, ve vücüt hapşirdi tiisirdi, ve amine annemizdebildise tedevsini ve  yediyse temsili misal ile bir küflü peynir, veya limon, veya portakal, işde vücudun daki parcasi olan oglu muhammed inde zamanda yolculuk olarak, hem gecmişde, hemde gelecekde meleklerle, kafirlere karşi o nu destekledi demek olmaz mi zaten??????

Gecen hafta din ile alakasi fazla olmadigi sanilan bir meseleye vaazimizda yer verdik, ve bir cok insan yolumuzdan tökezledi düştüler, cünkü onlarin ögrendigi şeriata aykiri haller bunlar, nedir onlardan birisi : oral sex, yani agiz yolu ile sex meselesi , nitekim kuranda gecen musa hizir kissasinda da böyledir, musada HIZIRIN ardinda gidemedi tökezledi, cünkü onun yaptiklarida, o günün şeriati olan, musa dinine ve şeritatina ters işlerdi onlar, bakdi ve yordu bu yanliş dedi, durakladi, sonra ikinci olay, bu da yanliş dedi, peki bugün bize takilanlar nasil gitsin, bizim anlattiklarimizda, bugünün şeriatina ters şeyler, kalb bunu nasil kabullensin, tabiki düşecekler ardimizdan, ama adem cennetten düştü amma, tövbe edip cennete yenidein gitmenin yollarini kazandi, hatasinda diretmemek, burda tövbe gibidir, Osmanli olup bizler, dün matbaadan dolayi adam kesenlerin, ve tren gavur icadi diyenlerin, ardindan haala gitseydik, bugünün Türkiyesi olmazdi, ve hala eşege biniyor, ve haala el yazmasi ile kitap yazcaz diye ugraşirdik, halbuki o günün yanlişinda diretmeyipte, ben bilmem sen bilirsin rabbim deyiverecesin ki bütün işler hallolcak, cünkü Allah bir bilgiyi birine fisildar, oda yapmaya başlar, amma başlangicda o sanki yanliş gibi gelir bircoguna, ama  hikmetini bilmedigimiz işlerde, ben bilmem hikmetini sen bilirsin rabbim deyince, o hikmete sende erersin birgün.yine mesela önünde kalagi olan şapkayi bile, fötür şapkayi bile kabul edemedi bu bagnaz dinciler, ve dedilerki : bu müslümanlar secde edemesin diye icad oldu dediler, halbuki yüz logo, ve güneş yanigi ne kadar kötü, ve yüzün logon yanmasin diye icad olan, güneşden yüzünü korumak icin yapilan, kafasi calişan bir amca, yada teyzenin yaptigi bu icad  bile irdelendi bilnerce sene, haala bile böyle diyen ahmaklar var, ahmaklar sürüsü var, halbuki ekmegin yüzüde onun logosu nasil ekmek hafif fazla pişince, yüzü esmer olunca bile, firindan alirken bazisi, bu yanik diye almiyor ise, senin yüzün logon  yaninca senin ekmek halinde  yanmiş olur belki ,ve firinde satilmayan ekmek  ve insan olursun, ve insan kursagi yerine ve şansin varsa belki  köpeklere yem olursun degil mi ? o yüzden ardimizdan düşenlere hadi acimiyonda geri dönemeyenlere aciyon ben ey azizim.

Gecen hnafta helikobakterin tedavisini ögrettik amma dikkaaat!

Herşeyin Fazlasi Zararlidir Kuralimiz

Ve helikobakteri tedavisini de cok SIK SIK uygulamayiniz, cünkü fazlasi böbreklere zarar verir, ve öyle olunca, yani bir defa tuz tedavisi uyguladiniz, ve vücudunuz artik o helikobakteriye karşi bir antikor üretir, ve sizin bir süre yeni ilac yapmaniza gerek kalmaz, ne zaman bunu farkeden helikobakteri kendini türetipde, yeni bir helikobakteri geliştirdi, ve midenize inince sizi isirmaya başladi, ve bu gastrid olma yoluna dogru gidiyor, bir defa daha yapin,amma en az iki hafta bir daha yapmayin.


Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Yine gecen hafta karaciger detoxu tedevimizi, şeker hasstaligi tedevimizi makaleler bölümünde yaiynladik, bu haftada vaaaz ekliyelim yani,

Daha çok şeker hastalari veya şeker hastalığına yakalanma riski olan kimselerde ve  birde uzun süre veya çoookca şeker hapı kullanan kimselerde ve çok tatlı yiyen kimselerde görülen  birşey içtikden veya yedikten sonra agızda gitmeyen şeker tadı hissi meydana gelince , işte diyorki ciğer yani karaciğer ben ağzıma kadar şeker ile doldum diyor yani kirlendim beni yıka diyor.format atıp onu fabrika ayarlarına döndürmek için işte Karaciğer detoksuna ihtiyaç vardır.

Konunun orjinali burada

:arrow_1

Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Peygamberimizin Karaciğer Detoksu yöntemi, islami açıdan Karaciğer Detoksu, Bir Günlük Hızlı Detoks

Bir bardak Zemzem suyu, veya saf temiz, asitsiz mineral su, veya saf menbea suyu alınır
Ayakda Bir defada (tek yudumda) içilmek kaydı ile içilir, ve ayakda içdiğimiz için, aynen ayakda duş almak gibi olan, bu yöntem ile, vücdumuzun iç organlarina duş aldırmış oluruz. ve yaklaşık bir 15 dakika ile 30 dakika sonrasında cişimiz gelecekdir, ve bekletmeden hemen gidip, cişimizi yapmakda, o zehirli ve fazla atık maddelerin, vücuttan, sanki içimiz duş alıp temizlenircesine cişimiz ile atacakdır. çok sık olarak yapmayın, sonra kanınızın durulmasına sebeb olursunuz, ve vücut ISISI düşer , ve ISI kaybından ölümlere yol açabilcek rahatsızlıklara yol açar.
Bu formül Karoglan Hoca Başağaçlı Raşit Tunca ya aittir. para ile satılamaz.
PS: Dikkat edin eger Zemzem kullanirsaniz, o çiş yolu ile degil, ter yolu ile atilcakdir, bunuda unutmayin.
Cennet ve cehennem Tasvirlerimize Devam

Muhammedin dönemnindeki yollari düşün ve  yine musanin ümmetini düşün, taa israile geldikleri yollari düşün, birde bugünkü otobanlari düşünün, yani cennetin yollari o kadar güzelki, binlerce kilometre otaban, ve arabaya biniyorsun öyle hic sarsmadan, seni bir yerden biryere gidiyorsun. ve eski kagnilarla yada traktörle bile gitsen, hoplaya hoplaya canin cikar, ata binsen hoplaya hoplaya kicini agrilar tutar yorulursun,  yine eşek ile ayni, yani bugün ise, sarsmayan asfalt yol keşfiolmuş amaortisörlü arabalar, ve yol kenerairna direkler dikilimiş gece bile yolun görünür halde, lambalar icad olmuş yolun apaydinlik, kuş gibi ucurup götüren arabalar, trenler gemiler, ucaklar icad olmuş, daha hangi cennet ararsin be adam,  be kadin, senin bu rahat seyahitini acaba bir defa musa yaşadimi, hz ibrahim ulul azim peygamber deniyor, o yaşadimi haaa, amma bak mehdi vaktindeki seyahatlere,  ne rahat degilmi? cennetteki birbilrini  ziyaret ederler hadislerini bir okuyun, bu tasvirimize uyuyormu uymuyorumu?

Biri diyor ki senin zikrinde "el mümit" var, sen bunu cekince iyilerde ölüyor bunu biliyonmu diyor, halbuki el mümit heryerde var, sen sanki hayvan öldürmeyincemi, insan öldürmeyincemi, sadece mümit ismi yaşanmayacak, halbuki bitki bile canli, bak bu üzüm tiyegine




bak bu ucundaki iki biyika tiyek derler yada biyik derler, bu biyik yada tiyekleri ile bir yerlere tutunuyor üzüm asmasi, yani bir bitki, bitki görürmü görmese bu alttaki resimdeki o vidayi nasil bilde de oraya biyik atip kendini bagladi  yerlere düşmemek icin degil mi?



Bitkilerde duyar, görür, konuşur, hata eli ayagi vardir, böyle bir de hayata tutunur, peki sen bir hiyari koparinca o ölmedimi, sen hiyar kaltili olmadin mi? peki ne oldu, o hiyar öldü işte, sende hiyar katilisin, amma koparmasan dalinda cürüyecek, yani birinde öldü, insan yedi insanda yine can oldu degilmi? o zaman haşr  ne işte bak, üzüm asmadayken canli, görüyor biliyor tutunuyor, sonra kopardin, öldü, amma az sonra yedin, sende can oldu artik, sen ahmetsen ahmet oldu, mehmetsen mehmet oldu o üzüm, ve sende birde namaz kildin ise, namaz oldu belki ve rabbinin kaitina gitti, yada sende öldün, peki sen yeni can kimde beden ve can olcan bilyonmu  sen kim yiyecek bilmiyon, ve artik ölümü ve cenneti ahireti sen bununla kiyas et ve yor,  ne demek, ve mümit heryede ve herzaman tezahür etmekde, vejeteryan olmak, ölüme karşi olmak degildir, bitkide canli canim.

Rabbim insan gibi azizi bir cana kiymayi uygun gören ahmaklarin şerrinden, askerimi ve ehli beyitmi, ve sevenlerimi ve sevdiklerimi korusun inşallah, yoksa bu zalimlerin elinden cekcegimiz var, akillanmaz bu ahmaklar, ne zaman ölüm öldü o zaman kurtulduk bu zalimlerin elinden demek olur, ey bilim adamlari önce gencligiin sirini cözün artik, sonrada ölümü öldürün artik.

------------
DiPNOTLAR :

[1]  fetva net/yazili-fetvalar/seferilikte-namazlari-kisaltmadan-dort-rekat-kilmanin-hukmu-nedir

[2] sorularlaislamiyet com/nisa-suresinin-101-ayetinde-gecen-namazin-kisaltilmasi-ne-demektir

--oOo---


أَأَللَّهُمَّ أَرِنَا الْحَقَّ حَقاً وَ ارْزُقْنَا اتِّبَاعَهْ وَ أَرِنَا الْبَاطِلَ بَاطِلاً وَ ارْزُقْنَا اجْتِنَابَهْ


''Allahım! Bizlere, hakkı Hak gösterip ona tabi olmayı, bâtılı da Bâtıl gösterip ondan yüz çevirmeyi nasib eyle..! '

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

Ve âhıru da'vâhum enil hamdulillâhi rabbil âlemîne,
Amiyn.
Elfatiha maassalavat.

سُبْحاَنَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ

Sübhâneke Allahümme ve bihamdik, eşhedü en lâ ilâhe illâ ent, estağfirullahe ve

etûbu ileyk.

--OoO--





Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec



Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın



Vaazi Youtubeden Seyretemk icin Linke TIKLA

Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın



Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 9 Ağustos  2018 Perşembe

Original Kar © glan



Sessiz Zehirin - ve internetin Sesi ve Onun Şifası Olan - Radyo Karoglan

Ocak - Şubat - Mart - Nisan - Mayıs - Haziran

Temmuz - Ağustos - Eylül - Ekim - Kasım - Aralık

1 Senede/12 Ay

Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe - Cuma - Cumartesi - Pazar

1 Yılda/365 Gün

7 Günde/24 Saat

Vaaz - Dini Sohbet - Tasavvuf Sohbetleri - Radyo Karoglanda

Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Sessiz Zehirin - ve internetin Sesi ve Onun Şifası Olan - Radyo Karoglan





Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

emeğine sağlık Rasit..paylaşım adına teşekkürler.


Ben insanı,insanlıgı bilenlerden ögrendim.

Yorum ve Beğeni için Teşekkürler KerimCan


Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

Paylaşım için teşekkürler Raşit../


& hyL &

Yorum ve Beğeni için Teşekkürler Hayal


Linkleri göremezsiniz.. Kayıt Olun veya Giriş Yapın

 

Flatcastnezlesi.com - Flatcast index Flatcasttema | Flatcast Destek | Flatcast Yardım

Tüm Hakları Saklıdır.| www.flatcastnezlesi.com | 2012-2016

By cagaTay & TaLaT35